DAGENS LÅT

Om man skulle börja med något som heter Dagens låt när man ändå öppnar nya kategorier. Jag har väldigt blandad musiksmak och kommer att lägga ut lite olika youtubeklipp nu och då.Det kommer det att dyka upp allt möjligt och först ut tänker jag släppa en låt som heter "Vi var bara pojkar"
Jag vet inte hur många av er som hört den förut men texten är ganska bra tycker jag och nu är det flera år sen jag hörde den faktiskt men kom att tänka på den ikväll. Jag har den faktiskt hemma på en gammal "Motorrock" skiva från den där tiden då man satt och åkte nedcabad jänkare runt Mariehamns gator med sin man och hans vänner man nyligen lärt känna. Nu åker jag ingen jänkare längre fast min man är delägare i en gammal New Yorker från 1967.


Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar denna låt, minns tillbaka när man var ung (eller yngre ska man väl kanske skriva ;P) och festade med kompisarna... :D

2009-02-01 @ 21:49:11
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0