NYTT ÅT BARNEN

Har beställt lite nytt åt barnen från AdLibris. Eller Lova kommer att bli glad hoppas jag då jag beställde ett memoryspel med Mamma mu och kråkan samt ett cd-rom spel med Emil i Lönneberga.
Utöver det så blev det två nya böcker. Vi börjar få väldigt många böcker snart, men glädjen vet inga gränser då nya böcker och annat nyttigt dimper ned i våran postlåda. Sedan har jag ju tidigare bekännt att svettas i någon bokhandel är inget för mig, då föredrar jag att i lugn och ro välja barnböckerna hemma och ALibris är bra. Jag är nöjd med dom.


 

Böcker för 3,90 resp 3.10 € st.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul med nya böcker ;-) Jag gick med i Barnens Bokklubb till Amanda, lite dyrt dock.. :-o Har massa tävlingar igång hos oss nu om du vill vara med!! KRAM

2009-10-05 @ 20:12:29
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0