INGEN MOTIVATION

Jag har knappt någon motivation alls nu för bloggen. Känner mig trött på hela alltihop med bloggen ibland. Men man ser ju vilka som fortsätter vara intresserade eller inte fast inläggen minskar av sedan de som försvinner då man inte uppfyller deras krav och förväntningar. Jag får bara en sådan press att jag måste blogga för att hålla läsare nöjda. Tröttsamt att ens öppna bloggen då jag inte har så mycket att skriva och jag är på ett bittert humör ikväll också. Just nu så känns det som om jag inte orkar vara glad på länge. Inget som rör Lova iallafall, men ibland finns det annat som tynger.

Mvh Bitterfittan.

Kommentarer
Postat av: Inger

jag tycker du är duktig som orkar blogga,hoppas att ni får en bra vecka och att alla mår bra.

2010-02-22 @ 20:33:10
Postat av: Toja

Skriv bara för din egen skull! fast jag vet att man börjar så och sen när man får läsarrespons så glömmer man för vilket syfte man skriver :) dessutom blir man lite hämmad när man vet vem som läser osv.

Hoppas bitterheten snart går över, den bara förpestar och är svår att använda sig av, men såklart har du som alla vi andra all världens rätt att va på pisshumör nu och då :)

Vem fasiken orkar springa runt och flina och glina jämt???

Hoppas på en bättre dag imorgon för dig.

2010-02-22 @ 21:50:46
Postat av: Moa

Skriv om du har lust, annars är det bara att skita i det :) Jag fortsätter gå in på bloggen i vilket fall som helst, haha. Hoppas Lova mår bra och är krampfri. Kram.

2010-02-22 @ 22:13:49
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Linda

Säger som övriga sagt; skriv för din egen skull, inte för våran! De som verkligen bryr sig om dig, Lova & hur det går för er alla -de stannar kvar i alla fall! Vi räknar inte antalet inlägg och hoppas att dom ska uppfylla normer och krav.



Det är fullt förståeligt att du inte har lust att blogga jämt, och speciellt inte när de ändå varit en relativt bra dag. För på nåt sätt så påminner nog bloggen dig om allt det jobbiga, eftersom du har skrivit mycket om det här. Och varför då "förstöra" en bra dag genom att känna sig tvingad att blogga och rapportera det vidare?



Nej, skriv när du orkar och har lust. För din skull. De som bryr sig stannar kvar!



Kramar!

2010-02-22 @ 23:47:36
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Oca

Håller med de andra. Skriv inte för läsarna skriv för dej själv. Bloggtorka är helt acceptabelt! :)

Jag fick också plötsligt en massa läsare när V opererades, men nu tryter det. Folk vill väl bara läsa om elände?



Läser nog varje dag, även om jag är väldigt dålig på att kommentera.

2010-02-23 @ 07:48:38
URL: http://oca-corner.blogspot.com
Postat av: linjes

Bloggtorka har vi alla ibland bara att hoppa över att skriva på ett tag

2010-02-23 @ 09:04:05
Postat av: Anonym

håller med dem andra..

har inte mkt blogg motivation nu heller..bloggen e tråkig å ingen vill hjälpa till å fixa den så just nu tycker jag bara den rent utav suger...

2010-02-23 @ 09:19:12
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Madicken

Jag känner precis som du inte alls för att blogg ibland men gör det i alla fall, bara för att jag "måste" men jag håller fast vid att de bloggar jag helst vill läsa är skrivna då personen känner för att läsa så skriv för din egen skull, när du vill och om vad du vill, strunta i vad dina läsare vill läsa och hur ofta de vill läsa...:-)



Ha en underbar kväll!

2010-02-23 @ 20:14:18
URL: http://abimopectore2010.blogspot.com/
Postat av: Ninna

Usch såndär press är inte roligt, men du kan kanske tänka som så att du får ju inte betalt för att hålla någon nöjd, det är på DINA villkor du bloggar. Jag kollar din blogg i vilket fall som helst :)



Nu vet jag inte vad det är som tynger/tyngde dig men jag hoppas det känns bättre nu.



Önskar jag kunde vara mer tillgänglig på msn men det går tyvärr inte:(

När jag är riktigt trött blir jag grinig o tappar humorn o fäller lätt sarkastiska kommentarer och det blir ju inte trevligt för någon, så då håller jag mig hellre undan.. Vill inte utsätta någon - speciellt inte dig - för det, just för att jag bryr mig om dig. Kram vännen

2010-02-23 @ 21:06:03
Postat av: Pia

Du är verkligen duktig på att uppdatera och ofta.

Tror det är kalas o hitta nån lagom balans, man vill ju skriva när det är nåt..Men som för mig..när jag jobbar natt så händer det inte speciellt mycket i mitt liv, men kanske däromkring :)Man bara sover.

Kommer följa bloggen oftare nu när jag själv kommit igång pånytt! Tycker det är smaskigt o läsa om mat o bak och hela familjen!

Man får väl som nån skrev tidigare, skita i att blogga när det känns krystat. Ibland kan det vara skönt det oxå o bara va. Kunde själv känna det där "sveket mot läsarna " förut, då man inte skrev ofta.Gonatt!

2010-02-23 @ 23:53:46
URL: http://husligahustrun.blogg.se/
Postat av: Siv

Kämpa på, vi är många som följer med er vardag. Och det är ok att vara en " bitterfitta " (vilket är ett alldeles strålande ord, en sådan är också jag alltid nu och då:-)) Virtuella megakramen!

2010-02-24 @ 08:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0