DESIGNAR OM LITE

Designar om bloggen lite. Inte några stora förändringar men lite ny bakgrund och sånt smått kan komma att dyka upp. Vi får hoppas den nya designen inte skrämmer bort läsare nu som en del bloggar faktiskt gör när man kommer in. En behaglig, lätt överskådlig design är ju viktigt förutom innehållet.




Jag skrev om gravpyssel igår. Hur man kan finna nöje i ett dekorera ett till synes vanligt tråkigt oljeljus. Men dom blir ju faktiskt lite mysigare då.
I handen ett ett fd. tråkigt oljeljus piffat med lite blommiga klistermärken.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tyvärr tycker jag faktiskt att bloggen skrämmer mig en del. Glöm inte bort att du har en liten son som fortfarande lever även om allt kretsar kring Lovas död.

2010-06-18 @ 14:14:50
Postat av: Rosi

Jätte fin.. i höstas köpt vi en stora gravljus ( av glas) och sen när den ljus är slut så tvätta jag den stora glas så använda jag den lilla gravljus och stoppa in i stora glas.. nu har du ge mej ide så jag kan oxå måla fin motiv på den glas och fortsätta stoppa in lilla gravljus i.. jätte fin bakgrund din blogg. kram

2010-06-18 @ 15:11:23
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Jessy

Det är ju inte alltförlänge sedan som Lova vandrade vidare. En månad cirka. Som förälder, vän, anhörig har man obegränsat med tid att bearbeta sin sorg och förlust.



Resteb av livet faktiskt, även om smärtan bleknar med åren men minnet finns alltid kvar och blossar upp under omständigheter under resten av livet.



Och så skall det få vara. Det är så sorgligt att människor som inte har en aning (uppenbarligen) om hur det känns att förlora en nära bara måste kasta ur sig kommentarer eller påståenden utan grund. Sköt om er och era nära och kära, en dag kommer ni också att förstå...

2010-06-18 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0