NÅGON MÅR SÅÅÅ BRA

Tydligen får man jävlas med elaka kommentarer i folks bloggar med att publicera IP adresser är det lag på att man inte får göra.
Det är roligt att låta folk som redan krälar runt i elände få kräla ännu mer.
Hoppas du är nöjd med din dag. Dessutom hoppas jag att den som kom på att anmärka vidare till blogg.se får ett piss helvetes liv med samma jävla olycka som oss. Det är du och alla andra elaka människor nästans värda.
Och nu syftar jag på er som är elaka på riktigt, taskigt elaka. Men vet du vad, skit kommer alltid tillbaka någongång.
En dag kanske det är ditt hjärta som slitits ut ur bröstet på dig, smulats samman i spillror som aldrig går att klistra ihop helt. Den dagen hoppas jag du minns min familj då du ömkligt gråter över din sorg och förlust.


EDIT: För den som missat och undrar varför man vill önska någon samma elände, jo kommer någon just dagen efter man förlorat sitt barn och säger att det inte alls är synd om familjen och man kan tänka på allt annat elände i världen och dessutom säger att man lider med familjen för att dens barn är fula. Då blir man ARG, sårad och bitter och besviken.
Enkel matematik.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Fy fan....Jävla idiot säger jag bara. Någon har uppenbarligen inte något liv. Att sparka på de som redan ligger. Du din jävla idiot som är så otroligt feg och är anonym. Vi är många som står bakom Lovas familj.....Så du kan sitta där med ditt patetiska,empatilösa liv och ruttna. Du har säkerligen varken familj eller vänner. Tiden du blir tillägnad är från människor du lyckats uppröra, såra eller förnedra. Låga, jävla parasit!

Kram till dig Anna-M för att du orkar...Men bry dig inte..(Vet att det är svårt att låta bli).En sådan människa är inte ens värd din ilska.

2010-05-27 @ 16:22:17
URL: http://www.wildaandersson.blogspot.com
Postat av: Jill

Nämen...igen:( Idioter!!! Många många styrkekramar till dig/er nu!!!!!

2010-05-27 @ 16:26:46
Postat av: Sara

fy fan för såna low-lifes. Blockera idiotens ipnummer så kan denne inte skriva nåt mer från den datorn.

2010-05-27 @ 16:30:35
URL: http://felicia07.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fy FAAN vilka äckliga människor det finns där ute, om man nu kan kalla dom för människor, djävlar e mer passligt!!



Lider med dej å din familj anna-maria önskar så att vi kunnde vakna upp och allt detta bara var en mardröm. D gör så ont fast jag inte känner er eller Lova, lilla prinsessan. Hoppas ni får en fin da nästa freda, ni finns i mitt hjärta. <3

2010-05-27 @ 16:34:47
Postat av: Christina

Bra skrivet! Det är pinsamt hur vissa människor bär sig åt!



Du är så stark! Styrkekramar till dig & familjen!

2010-05-27 @ 17:20:10
URL: http://christinawidmark.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag vet hur du känner det nu för jag har blivit utsatt för samma sak, fast via mail, från folk jag faktiskt känner och litade på.



Finns inget att säga för att göra allt bättre, vi har vart med om det värsta som kan hända en, det räcker liksom...Men som någon skrev, folk som beter sig illa finns det överallt. Siste idioten är inte född än...



Kram Maria

2010-05-27 @ 17:21:29
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Näääe! men jag är inte förvånad. Någon idiotjävlen gjorde samma mot mig också för ett tag sen så jag fick ett fint mail från blogg.se...



Kram!

2010-05-27 @ 17:59:27
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Carina

Men faen va arg jag blir, har dom inget annat i livet än att hålla på o jävlas med såna som har det tillräckligt jobbigt just nu, blir så förbannad.

Tänker på er Anna- Maria

2010-05-27 @ 18:05:37
Postat av: Tanya

Det är nästan så att jag skäms för att vara människa i sådana här lägen. Man ska aldrig vara elak och taskig mot människor, särskilt inte de som inte förtjänar det. Men i den situationen som du och din familj nu bfinner er i så borde det vara belagt med riktigt högt straff eller nåt...att sparka på de som redan ligger och krälar...fy fan!! Och jag tror som du, skit kommer alltid tillbaka till en. Det är därför man ska arbeta med sin karma hela tiden.

2010-05-27 @ 18:35:03
Postat av: T.

Men. Inte för att vara sånn nu..

Men hur kan du önska någon annan människa så mycket hemsk och olycka?!

Det är ju bara no-lifes som inte ens är värda att lägga energi på.

Nu vet jag inte vad denne har kommenterat... Men fortfarande så får man ju faktiskt tycka vad man vill.

Buuut HEEY thats my opinion!



Jag önska dig all styrka i världen.

och att du en dag kommer ta dig igenom detta.

2010-05-27 @ 18:39:36
Postat av: Maria.B

Blir så ledsen när jag läser hur folk beter sig... Anna-Maria du verkar vara en sån fin människa, försök att vara stark å försök att inte bry dig om idioter som inte har nåt eget liv. Fokusera istället på din fina familj, det som är just nu och fortsätt att blogga precis som du gör förstår att det känns bittert och meningslöst när nån håller på att förstöra...men det är så många som följer din blogg...Vi som tänker på Er dagligen och vill Er bara väl...och lilla Lova som har fångat allas våra hjärtan..

All kärlek,styrka och kramar till dig Anna-Maria och din familj!

2010-05-27 @ 19:06:14
Postat av: Elin

Hej! Läste din blogg för första gången idag. Livet är så fruktansvärt orättvist. Kom och tänka på en sång som heter "A place nearby" med Lene Marlin när jag läste om din dotter - "Heaven is a place nearby, So i won´t be so far away. And if you try and look for me, maybe you´ll find me someday. Heaven is a place nearby so there´s no need to say goodbye. I wanna ask you not to cry, I´ll always be by your side".



Kram!

2010-05-27 @ 19:06:27
Postat av: Matilda

Önskar den människan allt elände!

Varför skulle du tänka på allt annat än Lova och din familj. Lova är supersöt och Alvin med och så är de!

Ta inte åt dig någon skit!

Styrkekram

2010-05-27 @ 19:53:37
URL: http://mollekindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte få tag på vem det är som djävlas? tyckte Ip adressen stog brevid ditt inlägg ...

2010-05-27 @ 20:08:31
Postat av: Moa

jag förstår mig inte på folk ibland... visst, det är inget lagbrott att säga "fula barn du har" eller det där jiddret om att det inte är så synd om er för det finns folk som har det sämre i världen. Men jag tror fan det sårade dig mer än mycket annat, även vissa saker som är lagbrott... men den siste idioten är väl inte född än.

2010-05-27 @ 20:39:52
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Marie Andersson

Ja idioter finns det gott om!

skit i dem, så gott ni kan.. ni har tillräckligt som det är ändå... Vill du blogga är det din sak, ingen annans! Jag hade svårt att prata när Julia dog, hade lättare att skriva av mig, vilket resulterade i många dikter ( hade ingen blogg då ) men idag skriver jag vad jag vill å när jag vill på min blogg, för det är MIN ingen annans. Å har nån synpunkter på det jag skriver, så skit i att läsa då!



Många varma kramar till er.

2010-05-27 @ 20:52:26
URL: http://www.andersson.ax
Postat av: Nina

Beklagar verkligen att du skall behöva utsättas för detta nu när du och din familj har det så överjävligt.

Det nog så att det är en väldigt psykiskt sjuk person som skriver det här och tyvärr triggas han nog av att få uppmärksamhet både i ditt inlägg ovan och av alla kommentarer.

Finns det möjlighet att spärra honom?

All styrka till dig och din familj!!!

Kram

2010-05-27 @ 20:53:27
Postat av: Carin

Har följt din blogg länge men aldrig skrivit. Sänder massor styrkekramar i eran svåra stund.

Kram!

2010-05-27 @ 20:59:51
Postat av: Emma

Ta aldrig åt er av vad andra säger, personer som skriver sådana elaka saker är inte värda er! Skriver man så elaka saker kan man själv inte må bra! Jag kan själv sitta och titta på Lova, just därför att hon är så himla söt! speciellt den bilden då hon äter glass, den sprider en sådan glädje!

Jag önskar er all lycka i framtiden, det är ni värda!!

2010-05-27 @ 21:00:53
Postat av: Niklas, Hannas pappa

Även vi tänkte återigen kommentera det absurda och omänskliga i vederbörandes infantilt författade inlägg. Men ni - och ingen annan heller - får lägga mer energi på en liten människas horribla inställning till livet.

Inte minst ni - och vi - har annat att lägga fokus på - saker som betyder något. (Men visst fan blir man ledsen över dylika ord!)

Vi hoppas att du känner långt inom dig att ni är med i vårt tankeliv - att Lova är närvarande även i våra medvetanden. Vi hoppas och tror att hon fick leva ett fullödigt liv precis som Hanna fick. De var "fullärda" och hade helt enkelt bråttom in i nästa, fantastiska!, dimension. Den övertygelsen lever vi i. Och det skänker viss tröst...

Vi finns här

Kicki och Niklas, Hannas föräldrar

2010-05-27 @ 21:06:01
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Jossan

Tyvärr så slutar man aldrig förvånas av hur folk tänker och beter sig - sorligt!



Visst att de finns sååå mycket hemska saker som händer runt om i världen hela tiden, men de är ju så att alla människor har sitt eget perspektiv på saker och ting!

Jag har själv inga barn. Men tror ändå att en av de västa upplevelser man kan vara med om är att förlora sitt barn.

Denna människa som skriver dessa kommentarer lär ju knappast ha barn själv eller kan inte känna nån sympati alls!!!



Anna-Maria, skiiiiit i vad dessa människor skriver och säger. Ta åt dig av saker som ger dig positiv energi istället för sånt som tar energi!!!



What goes around comes around!!!



KRAAAMAR OM

2010-05-27 @ 21:57:42
Postat av: Anonym

Hoppas att du "tar åt dig" av de goda inläggen, tänk på att minst 99% vill er väl och lider med er.

2010-05-27 @ 22:00:05
Postat av: Cilla(Evelinas mamma)

Kan inget annat än hålla med dig helt fullt.Har man råkat ut för det som vi har så kan man säga sådana saker till människor som är idioter och elaka. Vad har dom för rätt att hoppa på oss,en som redan går igenom det värsta helvete du kan tänka dig,och det går inte över man ska leva med denna sorg och smärta resten av ens liv.Så snälla alla där ute som inte vet det minsta vad det handlar om,bespara oss alla elaka kommentarer om ni är lite mänskliga. Kram från en annan ängla mamma som vet....

2010-05-27 @ 22:21:37
URL: http://prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: Therese

Inte för att vara fördomsfull eller så... Men jag är övertygad att alla de som jävlas med dig kommer från Familjeliv. Den sajten är det bedrövligaste jag varit med om och tycker den borde förbjudas. Mobbingar och elaka komentarer haglar, folk luftar sina åskiter vitt och brätt och har ingen respekt för andra. Jag har varit medlem 2 ggr och bägge gångerna sa jag upp mitt medlemskap och var förbannad, arg, förnedrad, deprimerad och ledssen. Sista gången jag sa upp mitt medlemskap var efter jag fått min dotter och led av svår förlossningsdepp. De elaka komentarer haglade naturligtvis b.la att min dotter säkert var en "mkt bitter och besviken liten flicka", att jag var en dålig mamma, ja man mådde inte bättre direkt, så jag sa upp medlemskapet och kommer aldrig mer gå med! I din blogg råder exakt samma stämmning och samma anda som skiten i familjeliv, alltså inte i det du skriver men i dessa ELAKA komentarer du får och hur folk skall vara så jävla bror duktig rent ut sagt, jag mår illa av att läsa det för jag vet hur illa det gör med själen och din e nu svårt sargad i förlusten av ett barn. Du skall inte behöva ta sån här skit och du skall inte behöva sitta och försvara dig i din egen blogg, i ärlighetens namn tycker jag du skall välja vem som får läsa din blogg för jag tror inte din läkningsprocess kommer bli direkt hjälpt av nätmobbing och som folk ifrågasatt dig hurvida du åkte med Lova eller inte på behandlingar. Jag blir så arg =/

2010-05-27 @ 22:29:28
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Vilken vidrig människa!!!

Man mår ju illa! Många styrkekramar till er!

2010-05-27 @ 23:08:17
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Carolina

Men alltså, jag slutar aldrig att förundras över vilka sabla idioter och knäppskallar det finns! De är ju inte kloka någonstans! Har själv i dagarna fått en kommentar på min blogg som kändes och sved lite och redan med den insåg jag att det finns såna som inte tänker med halva huvudet ens och ändå är min elaka kommentar ingenting jämfört med den du fick! Hur FAN tänker folk egentligen??!! Försök ruska elakheterna av dig och känn i stället att vi är massor som tänker och känner med er i er stora ofattbara sorg! Många varma styrkekramar till dig och de dina! <3 <3 <3/Carro

2010-05-28 @ 00:38:54
URL: http://gummigumman.blogspot.com
Postat av: matilda

Elände i världen??? Vad är värre än att förlora sitt barn? Fattigdom? Svält? NÄÄÄ Förlora sina barn är nog det värsta man kan vara med om. Har man inga barn så kan man inte förstå det.

2010-05-28 @ 10:06:58
Postat av: Tesse.

svar på edit:

Ja men fortfarnde tycker inte jag att man ha rätt till att önska någon människa något så hemskt..!

att förlora någon käraste i cancer och sen be dom tänka på din familj för att du ska få skratta sist?

Ja visst kan jag hålla med om att han/hon var en kall jävel som skrev denna kommentaren. Men åh andra sidan så märker man ju att denne inte är så mogen i sitt tänke och då kasnke man borde fatta att man kan ignorera kommentaren.

Det är bara vad jag tycker som sagt. Jag tycker det är ont och lika kallt som denna skrev sin idiotiska kommentar.



2010-05-28 @ 12:15:23
Postat av: Johanna

fy fan alltså man blir ju så förbannad. Så fega människor som inte kan stå för vilka dom är. Men du verkar ju vara så himla stark och underbar, så försök att inte tänka på alla idioter som bara försöker förstöra för dig och få dig att må dåligt. Tänker på dig och du är en underbar människa glöm inte det. många kramar

2010-05-29 @ 01:08:18
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: guzmania

usch, jag förstår verkligen inte, hur kan folk vara så grymma, så elaka???



I feel for you!

2010-05-29 @ 19:37:49
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0