MIDDAG HOS SVÄRMOR

Ikväll fick vi middag hos min svärmor.Jag skulle handla tidigare och via banken här nere men den var stängd. Jag förbarmade mig över den och tänker att jag far till stan och tar ut pengar för att råka ut för samma sak där och känner mig fittig på maskinerna för då måste jag ännu längre in istan där jag väljer att ta en bank av "annat märke" och där får jag ut mina pengar och kan åka och fika och handla lite och sen via svärmor där Lova väntade och så fick vi äta där. Så skönt att slippa laga mat idag men imorgon skall vi äta hemma. Och då måste jag ta itu med städningen. Det blev inget av med det idag,bara tvätt. Och som vanligt- min man skall jaga imorgon med. Skönt att den där rådjursjakten är slut snart. Nog för att jag har jaktkort men jag jagar inte och har inte jagat på snart 6 år.
Och gissa vem som gjorde nr 2 på wc idag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0