STRÅLANDE SOL

Idag skiner solen och det är fint höstväder ute. Otroligt att oktober snart är slut och november snart kommer. Månaden då jag fyller 29 år. Oj oj ett år kvar till 30.
Jag kan inte förstå att veckorna flyger fram,jag hinner inte med. Är så mycket som skall ordnas dessa veckor och vips så är det jul nästans. Jag har 2 gravar att göra fint inför allhelgona. Mina föräldrars och min mormors. Ljus skall tändas,granris skall dit och nån gravdekoration.
På måndag skall jag och klippa håret också. Vi får se om jag bara toppar mitt långa hår eller gör något nytt. Jag vet inte själv.

Har ni någe förslag på enkla snygga frisyrer man inte måste fixa allt för mycket?  för jag vare sig hinner eller orkar med två barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0