ETT LITET ÄPPLE OCH H&M BOY

Ett litet äpple under vagnpromenaden med sonen till lunch, duggregnade ute. Lova är i parken. Har postat paket idag och hämtat ut paket också. En skinnpaj åt Lova som egentligen är för pojkar enligt märket H&M BOY i nacken.
Japp. Men eftersom jackan är tuff så får Lova ha den iallafall. Kanske med nån tuff mössa till. Har spanat på en småfolkmössa i rosa och rött.
Jag fick mig också en jacka. Brukar ha c.a 36 i jackor men den va nog bra men lite för trång i armhålen. Varför syr de in dem där för? Jag är smal sen förut men enligt Kina skall man vara ett benrangel för där var den tillverkad. Den är väldigt snygg iallafall och har redan fått höra vilken fin jacka och då hade jag den bara av på av och an.
Bilder dyker väl upp innan kvällens slut.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Att kläder ska märkas efter kön tycker jag är så idiotiskt! Att kläderna delas upp i affärerna går väl an, men när man textar på kläderna så går det för långt tycker jag. Klart hon ska ha den jackan!

2008-09-18 @ 12:15:57
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0