KALLT UTE

Har just lämnat Lova till lekparken. Fick deras faktura också på 150€ så det var ju trevligt eller också inte. Iallafall må det vara så,Lova trivs i parken med tanterna och barnen och det är bara 1 år kvar nu för henne för nästa höst börjar hon ju 6års är det tänkt.
Jag har lagt sonen att sova i vagnen, i Lovas gamla sovpåse som kom med mammalådan då jag väntade Lova. Det är en ganska gullig påse men jag borde snart börja leta en annan påse.
Påsar som tilltalar mig är bl.a Elodie Detalies. Dom är fina. Och lite halvdyra kanske.
Nedan ser ni min dotter Lova i sin nya Molojacka jag fyndade på rea och som hon fick för att hon opererat halsmandlar och andenoiderna. Och för att hon verkligen behövde en jacka. Och jag behöver väl inte säga att den är underbar med fleecefoder och vindtät och vattenavvisande.

Lova i Molo
 
Vinröd Molojacka 42€ på rea,nypris 98€ inköpt på www.punavuorenpeikko.fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0