SHOPPINGDAG

Idag var vi in till stan på eftermiddagen. Lova, Micke och jag. Jag hittade ett par Lee jeans åt mig på ZicZac, de hade ännu reor där så jag fyndade lite. Micke hittade någon skjorta han betalade typ 700 kronor för. Det märks att våra shoppingvanor skiljer sig åt lite. Hmm.
Lova ville ha pizza och glass så vi åt pizza på Kotipizza och så fick hon ett nytt PC-spel med Kalle Kunskap "Ettan" för 5-7 år.

Köpte en blomma som vi skall sätta på mina föräldrars grav imorgon också innan vi lämnar Micke till båten.
Ja det är väl vad vi sysslat med idag då det mest regnat men i stan var det iallafall inget regn då vi var där.

På torsdag har Lova sin blodprovstagning igen också. Får se hur hennes värden visar då.

Kommentarer
Postat av: Ia

Ja de kan vara såna kontranster mellan fynd och fynd ;-)...

Gillar Lee jeans, dom har som bra modeller..

2009-08-19 @ 07:17:46
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Carina

Ah de där spelen e lärorika o skojiga :)

Vi har flera av dom.

Hoppas provtagningen går bra imorgon!!!

2009-08-19 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0