BESÖK AV EN VÄN

Idag kom en vän över på besök, vi fikade och barnen lekte och vi hade trevligt tycker jag. Min man hjälper sin mamma att måla huset så honom har jag inte sett mycket av de sista dagarna.
Lova har varit i Geta idag med sin fyrmänning Amanda och kom hem med en stor karott med jordgubbar.
Det har blåst ganska kallt idag men annars har solen skinit.
Denna inkommande vecka så skall jag in via sjukan också, är ett besök via gyn.avd. då jag har papa-prov år. Bäst att gå när det kallas och det är gratis och min mamma hade cancer i äggstockar/livmoder.
Hoppas ni alla haft en trevlig dag. Min har varit kanon.
Jag hoppas få igång blogglusten lite snart igen men det varma vädret lockade till annat än internet som jag förut nämnt.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Trevligt med besök av en vän!

Och jag hoppas att det går bra på gyn i veckan...aldrig roligt att ta såna prov, men som du skriver är det absolut bra att man har den fördelen att kunna testa sig...



Kram

2009-07-05 @ 22:32:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0