DET GÅR UPP OCH DET GÅR NED

Jag har inte orkar lägga upp nya kort på datorn heller fast jag har olika nya bilder. Lova är ännu dålig, hon har upp och nedgångar och imorgon skall hon på talterapi iallafall. Nu startar simskolan snart men om Lova är så här dålig så måste vi nog skippa det i år till hennes stora besvikelse.
Och 20 augusti börjar Lova förskolan också. Jag hoppas skelandet är borta då för man vill ju inte att barnen retar henne och kallar henne vindöga eller något. Man vet hur elaka barn kan vara för man har ju varit barn själv och varit utsatt ibland.

Grannen var över ikväll med småfisk åt Ruben. Han fick en ute. Han tyckte om den för den försvann i ett nafs. Vuxit har han gjort också. Och han är social och tycker om att vara ute men sover inne.

Ja annars börjar makens semester lida mot sitt slut. Det är 2 veckor kvar nu bara av de 5 han skulle ha. Tänk att sommaren snart är förbi helt igen. Förstår ej att det går så fort.

Kommentarer
Postat av: Ia

Jo då, barn kan vara bra elaka. Fast de kan iof vuxna också vara.. Jag skelar fortfarande (nog kan de komma kommentarer än idag), men de var/är visserligen av andra anledningar. Muskeln i ögat är inte så starkt och har gjort de sen jag var två-tre år..



Usch jag hoppas verkligen att ni får lite klarhet snart. Kan inte alls vara lätt och gå i ovisshet och se henne må dåligt..

Kram

2009-07-21 @ 08:43:27
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Stackars lilla Lova...hoppas att hon blir bättre snart så hon kan vara med på simskolan som hon så gärna vill...



När ska ni få svar på alla prover?



Kramar

2009-07-21 @ 11:01:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja sommaren går så himla fort, har min sista veckas semester nu :(

Tråkigt om hon inte kan gå på simskola men vad ska man göra, hoppas ni får klarhet i vad det är före så att hon kan få medecin mot det så kanske det släpper

2009-07-21 @ 11:59:54
URL: http://ina2girl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0