GRYM NATT

Senaste natten var nog den allra värsta. Lova somnade 6 imorse först efter att fått lugnande medicin med smärtstillande i samma. Tydligen har hon ångest också tror dom av all smärta. Hon skrek i flera timmar med korta pausers uppehåll.
Alvin sover gott och ovetandes. Han vaknade till en kort sväng vid 6 imorse men inget som han stördes av.

Just nu är Lova ute en stund med pappa och köper glass. Jag bloggar från sjukhusets dator. Använder den vid små korta tillfällen som nu då jag har lite paus, Alvin vilar och Lova är med pappa en stund.

Imorgon kl. 7.30 går båten, finsk tid. Jag önskar den gick nu. Men de gör ändå inget på en söndag där.
För er som lämnat så många fina kommentarer kan jag bara säga Tack och det värmer mycket att läsa dom.
För några andra som undrat skall jag ta reda på adressen till patienthotellet också och försöka föra fram den.

Kommentarer
Postat av: Annika

Styrke kramar till hela familjen !

2009-07-26 @ 13:26:36
Postat av: veronika

Maktlösheten är min största fiende! men hoppas ni får all hjälp o all stöd som krävs eller behövs!

tänker på er. kram

2009-07-26 @ 14:39:05
URL: http://husisnytt.blogspot.com
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Så jobbigt att måsta bara stark när ens barn inte mår bra...jag lider så med er och jag tänker på er! Tur att Alvin är lyckligt ovetandes om allt i alla fall....



Kramar!

2009-07-26 @ 14:53:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Katarina

Har varit bortrest senaste dagarna men rusade in på datorn för att läsa din blogg och får de mest fasansfulla nyheter...jag vet av egen erfarenhet hur det kan kännas, nästan iallafall, var med när min mamma fick diagnosen hjärntumör för drygt 6 år sedan. Att vara med när ens barn får den måste dock vara tusenfallt värre. Min mamma mår idag helt bra ska dock tilläggas. Jag kan bara önska er styrka och mod att ta er igenom detta och jag kommer att ha er alla fyra i mina tankar.

2009-07-26 @ 15:22:39
Postat av: Monica (Flock)

Jag gråter när jag läser om all er smärta och ovisshet.. Sänder massvis av värme till er..



Vi läser och finns här när du behöver pausa..



kram!

2009-07-26 @ 15:47:07
Postat av: Anonym

finner inga ord, men tårarna pratar för sig själva!

tänker på er! kram

2009-07-26 @ 16:57:04
Postat av: Moa

Fy fan vilken helg det blir för er, och sen tiden som väntar också. Håller alla tummar för att Lovas tumör sitter så att det går "lätt" att operera bort den och att ni får så bra svar som det går på typ och allt. Även om bra och hjärntumör inte går att ha i samma mening... Många kramar!

2009-07-26 @ 18:29:58
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Mia (maugu)

Kära ni!



Liljan länkade till din blogg och jag blir så ledsen för er och Lovas skull..försök att inte ta ut oron i förtid..jag vet att det är svårt då jag själv för ett år sedan blev opererad i hjärnan för en cysta..nu vet jag ej vad de misstänker att Lova har men det är upptäckt och ni kommer få gå igenom en tuff resa men Uppsala är proffs..

Att en själv drabbas är en sak men att ens barn drabbas är så hårt och svårt..Jag tänker på er och hoppas att ni får "bra" besked i Uppsala..

Styrkekramar, maugu från FL

2009-07-26 @ 21:04:15
Postat av: Magdalena (maggan75)

Hej !! Brukar följa dansktråden och det var så jag hittade din blogg. Det ni går igenom måste vara en förälders värsta mardröm. Finns inget jag kan göra eller säga för att ni ska må bättre men jag tänker på er och håller tummar och tår att allt blir bra igen. Massvis av kramar till er alla //Magdalena

2009-07-26 @ 21:16:08
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: Linda (longing för a little one)

Hittade genom "Danska"-tråden på FL...

Usch, blir så himla ledsen när jag läser om vad det är ni och lilla Lova nu tvingas att gå igenom! Jag hoppas så innerligt att Lova blir bra och det inom en snar framtid! Krama och pussa på din lilla tjej, hon är så fin!



Ta hand om er!



/Linda ("longing for a little one")

2009-07-26 @ 21:28:39
Postat av: Jill

Kramisar till er alla!

2009-07-26 @ 22:06:18
Postat av: Ia

Hoppas att resan går bra idag.

En dag i taget funkar väl även i detta läge.. Men hoppas på allt de bästa - goda tankar!!



Kram på er...

2009-07-27 @ 07:53:32
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: SARA (KIRON)

Hittade hit först ida! usch usch, lider med er! många tankar går till er! kram Sara (kiron)

2009-07-27 @ 09:26:41
Postat av: Carina

Har tänkt på er hela helgen och massor idag sen jag mötte er. Hoppas allt går bra i Uppsala nu.

Styrkekramar i massor!!

2009-07-27 @ 15:08:47
Postat av: Natalie

Hej! Tänker på er.Livet är så orättvisst Hoppas att Lova blir frisk snart och att båtresan har gått bra.



Kram. / Natalie- ny bloggläsare på er blogg.

2009-07-27 @ 15:43:18
Postat av: Jenny

usch, jag tänker på er.

håller alla tummar och tår nu

2009-07-27 @ 18:08:46
Postat av: Charlotte

Jag hittade din blogg for ngr veckor sedan via bloggtoppen. Jag onskar er all lycka och hoppas verkligen att Lova blir frisk snart.

Va stark.

Kram

C

2009-07-28 @ 03:07:06
URL: http://charlottemarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0