SHOPPINGTORKA

Just nu har det rådit shoppingtorka hos oss. Mestadels för barnen har massor, jag menar verkligen massor med kläder som ryms att växa i ännu. Dock kommer jag att behöva shoppa lite nytt måste inför dagisstarten åt Lova och Alvins eventuella parkstart, ja han börjar ju där på prov nu 1 september.
Det som skall införskaffas är väl nya regnbyxor åt Lova och stövlar åt båda barnen för att nämna sådana saker.
Jag försöker hålla mig borta från de roliga reorna och ännu har jag lyckats ganska bra. Lova har ju massor av klänningar och flera par NS jeans. Det enda hon egentligen behöver är väl flera par leggins och "pantalonger".
Det sista jag köpte för några veckor sedan åt Alvin var ett linne från Molo, på rea. Annars har jag hållit mig hela sommaren. Det ni, det är bra för att vara en shoppinggalen morsa.





Kommentarer
Postat av: Ia

Hihi duktiga du :-)...

Vill åsså shoppa, men de får vänta bra länge till.. Eller K behöver lite mer kläder, precis fått rensa bort allt i 86 och en del i 92 som är för litet.. Så nu får jag gå igenom allt i 98 för att se vad som behövs köpas till.. Galet hur fort dom små växer, men väldigt suveränt att vi har ärvt en massa kläder.. :-)

2009-07-14 @ 07:53:53
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0