FREDAG

Fredag, och vart försvann första veckan i juni kan man undra? Snart är den borta. Lova har gått över och leka med Amanda i vanlig ordning. De åker hem imorgon så hon vill ju hinna leka med henne innan dess så mycket de bara kan.
Får se när min man slutar jobbet idag då, de skall sluta klockan två på fredagar men oftast hamnar han på att jobba över, ibland ända till fem ändå. Lite jobbigt nog, men vad gör man.
Det verkar vara uppehåll från regnet idag, jag hoppas det torkar upp ute för gräset har vuxit massor igen och behöver klippas snart.
Nu skall jag fortsätta stöka på här hemma en stund. Hoppas ni alla får en bra fredag.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag undrar också vart tiden tar vägen...man hinner ju inte alls med allt som man ska ;)



Hoppa satt ni får en fin fredag!

Kramar

2009-06-05 @ 10:11:59
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0