VARMT

Det har som sagt varit en väldigt varm dag. Lova tillbringande dagen med pappa och de besökte Lovas gudfar och deras barn. Så där var dom i flera timmar, medans jag och Alvin var och köpte jordgubbarna och så var vi och köpte pommes frites också och vitlöksbröd. Sen grillade vi en massa gott nötkött och svärmor var över på middag hon med. Och sedan fikade vi och åt av jordgubbarna och hade trevligt.
Det har varit en varm och trevlig dag och bara vädret fortsätter skall vi nog åka ut på sjön också. Kanske dags att våga doppa sig i havet snart. Med åldern har jag blivit mer av en badkruka än vad jag någonsin har varit.



Kommentarer
Postat av: Ia

Vadå :-o läser du inte min blogg varje dag??? Haha.. Skojar bara.. Ja jag slängde in ett inlägg tidigare och berättade. Börjar bli svårt och dölja magen så.. Men på april tråden berättade jag de för någon vecka sen iaf.. Fast du kanske har ett liv utanför datorn?? asg

Men i december verkar Mini vara beräknad, så en liten julklapp blir väl då'ra.. :-P

2009-06-28 @ 07:34:35
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0