SOMMARTID

Så var det sommartid enligt almanackan.Klockan är framskruvad och dags att vänja sig vid nya tiden.Är väl första och andra dagen som kan va lite förvirrande för Alvin med sömnen men sen ändrar det igen. För mig är den där klockomställning totalt onödig.
Jag skall också börja fundera denna vecka på vad för tårta jag skall hitta på åt Alvin.Att han skall fylla 2 år redan är ofattbart,denna småbarnstid går för fort och Alvin har varit ett lätt barn, jag menar han har sovit hyfsat bra om nätterna och haft rätt stabilt humör.Han och hans syster är som natt och dag.Men lika fina på olika sätt.Olika personligheter som jag tycker lika mycket om.
Vad skall ni andra göra idag söndag då?

Kommentarer
Postat av: Elin

Här städas det för fullt. Har till och med tagit tag i saken att frosta av frysen... :)

2009-03-29 @ 12:52:14
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ia

Ja hitta kalsonger i rätt stl är inte lätt.. Har fått söka en del.. Men nu börjar trollungens låda bli fylld.. s Lagomt till sommaren...

Ja du har kanske läst bloggen.. Vi tapetserade idag.. Så blev en flitig söndag..

2009-03-29 @ 21:03:05
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0