DKNY FRESH BLOSSOM


Donna Karans DKNY Be Delicious Fresh Blossom är ännu ett av alla äpplen. Först ut var det gröna äpplet som blev väldigt omtyckt. Nu har ännu ett äpple kommit även om det hunnit vara på marknaden sedan i våras. Och att även detta äpple luktar fräscht och blommigt och ja precis så där vår och sommaraktigt som det låter behöver jag knappast nämna.





" Be Delicious Fresh Blossom från Donna Karan lanserades 2009 och är en ny version av 2004:s Be Deliciuous.
Den här gången bjuds vi på doften av den första promenaden i ett vårblommande Central Park i New York. Den oskyldiga, fräscha och lekfulla doften firar skönheten av staden på våren!
Påminner om de första, härliga vårdagarna när blyga knoppar vågar ut i solen och världen öppnas för naturens uppvaknande och ett nytt år av färger och dofter! "



Toppnot: Grapefrukt, svartvinbär, aprikos
Hjärtnot: Muguet, ros, jasmin
Basnot: Äpple- blomma, ljusa tränoter, mjuk hud noter


Kommentarer
Postat av: Hanna

den e så himla god:=) jag har både det rödaå gröna äpplet men denna ska önskas i julklapp:=) jag e nåt av parfym narkoman då det står ca 25parfymflaskor i skåpet allt från chanel chance till gucci rush2

2009-11-14 @ 20:17:13
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Oca

Den där serien är ljuvlig!

Var inte så förtjust i det där lila svarta, men det här ljusröda står nog på min önskelista. :)

Har det gröna! Har bara den och Lancomes Miracle, som också är ljuvlig. :D

2009-11-15 @ 09:03:48
URL: http://ocas-corner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0