KRAFTIG REAKTION

Jag fick väldigt kraftig reaktion av svininfluensavaccinet dom gav. Jag hade ju feber hela förra dygnet och andra symptomer och jag har fortfarande feber ibland över 39 och ibland bara stegring och hemsk hosta och ont i ögonen,illamående, risig i magen osv. Jag borde inte alls gnälla med tanke på Lova men det här är tungt då jag vill vara med barnen men mest får ligga till sängs. Min man är verkligen guldvärd och gör sitt bästa för barnen just nu då mamma kroknat. Känns verkligen mer död än levande. 


Barnen verkar iallafall fortfarande må okej och imorgon skall vi ta bort Lovas stygn efter hennes operation med shunten, det är 4 olika ärr att ta bort stygn på, jag hoppas det går bra.


Jag hoppas också på att orka blogga lite mer snart igen eftersom jag tycker det är trevligt att skriva av sig även om alla inlägg inte är så roliga, som då Lova blir riktigt sjuk tex.

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare som fick en sån reaktion på vaccinet! Men då var det nog tur att du vaccinerade dig ändå... för hade du fått svininfluensan på riktigt hade du förmodligen blivit rejält dålig!



Själv gick jag igenom som en liten "mini-influensa" med diverse symtom, men just febern klarade jag mig tack och lov undan.



Tror inte jag skrivit i din blogg innan. Har ganska nyss hittat hit. Är verkligen ledsen över att er söta dotter är sjuk! Livet är så orättvist! Har själv precis också fått tråkiga besked och kommer förmodligen få kämpa framöver.



Massor av kramar till er!

2009-11-18 @ 22:29:59
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Lena

Må jo først si at jeg synes bloggen din er koseligere å besøke når Lova ikke er i en dårlig periode!! Koselig å lese de hverdagslige innleggene, som mammaer som ligger nede for telling knis Neida, men har selv tatt vaksinen og vet hvor pjusk man blir!!

Det går over mamsen, men det burde være en lov om at mammaer ikke kan bli syke. Det er nettopp vi som holder verden igang ;-)



Håper stngene blir fjernet på en smertefri måte for Lova, lykke til med det og GOD BEDRING til mamsen <3

2009-11-18 @ 23:20:35
Postat av: Ninna

Hoppas du börjat må bättre nu! Krya på dig. Kram

2009-11-19 @ 10:42:58
Postat av: Hanna

krya på dig..blev oxå kass efter sprutan.. hoppas det går bra m lova kram

2009-11-19 @ 11:53:38
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Emma

usch stackare =( Krya på dig!

2009-11-19 @ 12:10:14
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Lena

Håper mamsen føler seg bedre i dag :)

2009-11-19 @ 13:14:18
Postat av: Amanda

huvvaligen, inte alls kul o bli så dålig. man får tänka positivt o se att det går över. själv tog jag det igår kväll o än så länge har jag "bara" haft ont i armen, lite i huvudet, o lite illamående. peppar peppar...//Amanda

2009-11-19 @ 18:51:31
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Madicken

Allt är inte roligt, tyväär, men det är nästan alltid skönt att få skriva av sig. Bara få ösa ut allt, utan att tänka.



Vi finns här som stöd för dig, även om vi inte känner varandra.



Många styrkekramar på er alla.



2009-11-20 @ 09:15:11
URL: http://madi-cken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0