TACK ÄNNU EN GÅNG

Jag hinner och orkar inte tacka alla personligen i era bloggar just nu, men jag läser alla och blir glad för all omtanke som finns där ute. Det värmer från er som orkar skriva ner några ord för inga ord är överflödiga. Och det räcker med ett " Jag tänker på er " för att värma lite när det är som mörkast.

Lovas helikopterfärd gick bra och hon skulle undersökas av en neurolog samt en ögonläkare. Jag väntar just nu på att min man skall ringa mig för jag når inte honom då han inte får ha sin telefon på där på avdelningen pga all apparatur som finns.


" Tack till min vän Carina för chokladen som fanns på trappan då jag kom hem ikväll, jag var inte hemma som du säkert märkte. Hoppas vi ses snart. "


Kommentarer
Postat av: Maria, okänd bloggläsare

Tänker på er!

2009-11-03 @ 23:09:48
Postat av: Lotta

Hej! Har inte varit inne på ett tag och precis läst om Lova. Stackars liten. Hoppas verkligen att hon blir bra snart.

Tänker på er!

kram

2009-11-04 @ 09:25:46
URL: http://lottaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0