MAMA SMYCKET

För ett tag sedan såg jag ett smycke hos Guldviva som jag ville ha och nu har jag äntligen köpt mig det. Jag tänkte att jag får väl räkna in det som en present till mig själv nu när jag fyller 30 år bara.

" Mama-smycket " är lite unikt på så vis att alla pengarna går oavkortat till Musoma Children’s Home i Tanzania som är ett spädbarnshem. Bland annat går hjälpen till barn som förlorat sin mamma i barnsäng.


" Mama-smycket " har även ett litet " klöver " som är som en pusselbit. Det kan tex barnet ha eller så kan man ha det lilla " klövret " i det stora eller ha dom i en armlänk och kanske gravera dom med namn, och ha som namnsmycke.



" Mama-klöver " finns både i silver ooch guld och du kan titta på dem här och också beställa dom om du tex inte har nära till Guldviva. Smyckena är handgjorda.





En god gärning har jag gjort så här ett tag före jul, köpt " mama-smycket " och därmed skänkt pengar till spädbarnshemmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0