OCH SÅ PLÖTSLIGT

Och så plötsligt känns det som allt man skall skriva om bara försvunnit och det är torrt och tomt i bloggen och i huvudknoppen. Bloggtorka som känns. Kanske jag månne snytit ut den med tanke på förkylningen som varit och ännu finns lite kvar av?
Snutit ut allt ordförråd typ. Ja vem vet, det mesta verkar ju gå för sig. Men jag lovar att blogga lite senare ikväll.
Måste väl skriva om det där 30 dagars temat igen. Och inte var det någon spännande ämne heller i mitt tycke, min dag liksom.




Kommentarer
Postat av: gertie

Ibland är hjärnan slut helt enkelt. Det kommer säkert igen. Ta du det lugnt och samla krafter. Ha en bra dag!

2010-12-12 @ 12:35:50
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Kia

Tänk på att det varit mycket för dej senastetiden.Du kanske behöver lite "bloggtorka".Galafest och resa med din makes jobb och Alvin som kräver sitt.Och inte att förglömma "bebben" i magen som också gör sig påmind.Koppla av så mycket du kan.Kram Kia

2010-12-12 @ 17:46:24
Postat av: Ninni

Krya på dig, ja det går mkt förkylningar nu...

2010-12-12 @ 19:12:41
URL: http://ninnih.blogspot.com
Postat av: Niklas

Har ni haft det bra idag?

"Massmis med"

Hannas pappa

2010-12-12 @ 19:35:29
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Tillåt dig själv att ha "bloggtorka". Du måste själv oxå få känna dig trött och ha lite ovilja.

Många kramar <3

2010-12-13 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0