TACK FÖR SVAREN

Tack till de läsare som svarat på mina frågor om bloggen. Ni hjälper mig att veta vad som är bra och dåligt med den osv. Just nu verkar det inte vara någon som haft något speciellt att anmärka på.
Själv nyser jag på förfullt ännu, egentligen nyser och snorar hela familjen. Men likväl måste jag åka och handla idag för maten kommer inte hem till dörren på Åland hursomhelst om man inte har hemhjälp eller budbil men så roligt skall vi inte ha. Budbil låter dyrt.
I Sverige verkar man dock kunna beställa hem det mesta till dörren. Det verkar trevligt, speciellt om man är sjuk eller har ett pressat schema.




 

Skönaste koftan kommer från Småfolk.


Kommentarer
Postat av: marie

Hej!

Tårarna bara trillar ner,jag har en dotter som är född april 03...ni måste verkligen leva i en mardröm.

Jag har så många runt mig nu som drabbats av cancer,min styvpappa dog -05 snabbt av lungcancer,min kusins fru 30+ har fått tagit bort ena ögat för hon fick en tumör bakom,en nära väns sambo fick diagnos KML 2008 nyss fyllda 30 med två små barn)jag är livrädd och lider verkligen med er.



ge din fina tjej en stor kram från mig och mina barn...jag ska överväga att visa henne din blogg idag jag önskade att man uppskattade allt i livet mer än vad man gör,jag försöker men ska bli bättre.



kram Marie

2010-01-13 @ 10:31:59
Postat av: Jessica

Inte om man bor i härjedalen=)

2010-01-13 @ 10:58:59
Postat av: Trollmamman Lowa

Ja, du har rätt. Jag har också efterlyst en matvarubutik som man kunde beställa maten via nätet och leveransen skulle vara hemma när man slutat jobba. Det skulle vara fantastiskt :)

2010-01-13 @ 12:40:46
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se
Postat av: hanna

men guuud vilken underbar bild.. å på tal om krya på sig..tackar jag spydde en gång så va d bra alvin blev bättre idag på dagen trodde jag sen kom det igen en gång på kvällen så får väl avvakta å se nu... hoppas allt går framåt för dig å din fina familj kram

2010-01-13 @ 23:01:49
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Mariustilde

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 10:50:28
URL: http://mariustilde.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0