VÄRMEN FORTSÄTTER

Ingen regn kommer det, gräsmattan är torr och gul i princip. Också eken på vår gård börjar bli deprimerad ser man på bladen. Sol i all ära men naturen törstar efter vatten, så ett par dagar med regn nu hade inte skadat den.



Mitt förr inlägg verkar förstås olika av er som läser, men de flesta förstår att det jag syftar på som märks bra är BLOGLOVIN. Eftersom jag är medlem där, så kan folk klicka på att följa min blogg, det är där man ser när folk vill läsa och prenumerera, för att sluta när man inte uppdaterar, då tar de bort ens blogg från listan.
Att ni genuina läsare kommenterar eller inte, är inget måste. Det är bara det förstnämnda som syns så väl.
Jag gör exemplet nu att innan helgen hade jag 212 följare av bloggen men direkt jag pausade sjönk listan till 209 följare men då hade jag ganska många följare redan innan Lova ens blev sjuk. Det har alltså inget att göra med kommentarer hit eller dit, får man dom blir man glad, får man dom inte må så vara. Man ser ändå på susnet IP vilka som återkommer konstant.
Det är allstå Bloglovin som känns surt, det är där min tanke kommer in som jag skrev om i förra inlägget.
Och jag skrev också Bloglovin i inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0