VINNARE AV LIBEROKIT

Jag tänkte berätta att vinnaren av Libero kitet är theooliwer. Grattis till er. Och att rätt svar är Sydafrika och 11.6-11-7.2010.
Liberokitet innehåller följande saker.


Ett kit med rabattkuponger på valfria Libero blöjor, fem blöjor från den nya kollektionen , ett paket Libero våtservetter, en neccesär med samplingsflaskor av Libero lotion, olja och baby wash - mild och naturlig babyvård som självklart är svanenmärkt.




Och så en bild på min glada fotbollskille.



Tack Libero för att jag blev utvald att hålla en tävling med er för mina läsare. Trevlig sommar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj!! vad roligt!! jag brukar aldrig vinna:-)



Jättefin bild på Alvin!!! Jag hoppas du är tillbaka och bloggar snart igen!!



Kram Anna

2010-06-30 @ 11:05:10
URL: http://theooliwer.blogg.se/
Postat av: susanne karlsson

vilken kille ,, sötnos!

hoppas ni får en lugn sommar ...Ta hand om er.

kram sussi

2010-06-30 @ 15:41:54
Postat av: Marie

jag har följt din blogg ett tag, medan lilla Lova fortfarande levde och jag läser varje dag men har aldrig skrivit nåt innan. Du skriver väldigt fint och när jag läser om eran otroliga sorg får jag mig samtidigt en verklig tankeställare om hur tacksam man ska vara så länge man har sina nära och kära kvar hos sig. Det är lätt att ta det för givet ibland...

Jag hoppas ni får en så fin sommar som det går att få... Ta hand om varandra och jag hoppas du snart är tillbaka med bloggandet:)

2010-06-30 @ 18:38:13
Postat av: Birgitta

Fotbollskillen är ju bara sååå fin!

2010-06-30 @ 21:29:35
Postat av: MrsMLG

Måste bara inflika hur fin Alvin är! Tycker mig kunna skymta en liten föraning om hur min Lille Skutt kommer se ut lite längre fram när hans pappa köpt fotbollsmundering till honom. En helt underbar bild!

2010-07-01 @ 10:33:26
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0