FREETIME

Har haft fritid hela eftermiddagen idag, maken är och hjälper en kompis och barnen är och hälsar på hos farmor båda två. Jag har varit via stan en vända och till Esso och tankat bilen och via Sparhallen på vägen hem. Har släpat på mig huvudvärk också och såklart skulle papperskassen igen gå sönder på Sparhallens parkering så häften for omkring parkeringen. Nå jag fick med mig allt i den trasiga kassen, jag brukar ta plastpåsar men tänkte att papperskassen är bra att sätta gamla tidningar i. Är dessutom inte första gången den går sönder i handtagen.
Och idag är det underbart väder ute. Härligt, vår i luften nästans då solen tittar fram, trots all snö.




 

Två fina & glada syskon härom dagen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar förbi :-) . blev tipsad om bloggen på familjeliv :-) .



Har också varit med om det där med papperskassar, dock har jag haft mat i mina då. Inte kul, hade gått halva vägen hem när handtaget gick sönder hade en till tung kasse i andra. Var dock intressant att jag fick med allt hem. Så går det till när man inte har bil ;-)

2010-03-06 @ 18:40:46
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Hej hej,



Hoppas att du haft en skön dag i solen, nu är det inte långt kvar till att våren äntligen är här. Som jag längtar!

Läste att du haft freetime, härligt, man uppskattar verkligen detta då man annars ständigt är i ropet annars.



Ha en skön lördagskväll

Mvh Camilla

2010-03-06 @ 19:38:57
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Madde

Sv: Jag håller med. Tidelag är vidrigt och oförsvarbart. Det är konstigt att det inte finns en lag som förbjuder det alla med lite innanför skallen förstår ju att djuret inte förstår vad som händer. Eller förstår men kan inte försvara sig. Precis som barn, läst att barn som blir sexuellt utnyttjade förstår att något är fel men kan inte sätta ord på vad, precis så tror jag det är för djur. Dom förstår men förstår inte vad. Så hemskt, jag hoppas att det blir lag nån gång på att det är förbjudet, alla med hjärna måste förstå att djuren inte mår bra av det. :-(

2010-03-06 @ 22:05:35
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: kidzmode

Hej!

Fin blogg du har, titta gärna in hos mig. Och missa inte mina tävlingar, den ena slutar idag!

2010-03-08 @ 09:55:52
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0