RÖTT LÄPPSTIFT

Igår då vi hade glögg och pepparkakskväll tillsammans med ett par vänner så måste jag bara fråga högt om rött läppstift då en tjej med just rött läppstift var med i TV. Henne klädde det men oftast tycker jag man får en enormt stor mun i just rött läppstift.
Jag har två röda läppstift hemma, men jag använder dem inte. Just därför att munnen växer 3 storlekar, åt alla håll.
Och jag kan ju inte vara ensam om att tycka så. Säkert passar någon mer jättebra i rött läppstift också men det är trots allt få som klär upp just rött läppstift.
Hursomhelst fick jag nog medhåll av vännerna om just det där med röda läppar, på min spontana fråga. Just att man oftast får en gigantiskt mun.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0