HALLÅ?!!

Hallå, nu vill jag faktiskt att snön skall smälta. Det är ju skitkallt ute till på köpet. Inte kan man föra blommor till graven heller ännu. Annars hade jag mer än gärna ställt rosorna maken gav åt mig på bröllopsdagen hos Lova. De är onekligen fina just nu. Men ute skulle de nog inte trivas för tillfället.
Vad jag skall njuta (hoppas jag) av våren då den kommer. Och förhoppningsvis med barnvagnspromenader.
Okej nu har jag vädergnällt men helt ärligt börjar vintern kännas som om den börjar räcka till då den kom redan runt november. Undrar om sommaren blir lika varm som vintern har varit kall? Jag är egentligen ingen gnällig person om ytliga ting. Men just kyla är jag lite anti emot. Liksom en del tjatar då solen gassar varmt eller om det regnar för mycket.



Vill gärna ha vår, så jag kan föra blommor till Lovas grav igen och pyssla fint där.

Kommentarer
Postat av: viktkamp

underbara blommor, ja våren får gärna komma nu =)

2011-02-19 @ 00:01:16
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: gertie

Ja, Våren är mer än välkommen nu. Längtar till allt slår ut och pånyttföds. Längtar efter lite varmare dagar oxå. Vi har det nog ändå lite varmare än ni, men det blåser så iskallt här. Kramar

2011-02-19 @ 13:22:43
URL: http://kittyhansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0