NO RADIO

Tanken var att jag skulle vara med i radio imorgon och prata, helst live, dock blev det ej så. Anledningen är att de ville prata med olika bloggare om varför man bloggar osv. Så då föll de sig så att jag blev tillfrågad. Men denna gång är jag inte med. Och på något vis fast det var roligt att bli tillfrågad, är det skönt att bara slippa. Det har varit fokus ändå på mig och bloggen i december just med Bloggpriset galan där jag var en av de 6 nominerade till Årets blogg 2010.
Däremot skall några andra mammor prata och sådant där.
Just nu är jag iallafall listad här bland läsvärda bloggar, och med lila överstrykning till och med. Ni får kika runt där så kanske ni hittar mer skoj att läsa.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt att bloggen ändå blir så pass uppmärksammad!

2011-01-27 @ 12:25:18
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0