HUFF

Huff, snart fyller jag år. Den 7 november är det tydligen dags för mig att återigen bli 1 år äldre fast egentligen känner jag mig ännu äldre än jag blir - ibland. Är väl livet som ibland gått hårt fram med en som får en att känna sig så.


Alvin tog en hemmadag idag. Han har städat och donat, han har sett på TV och fikat på mockaruta. Han har varit väldigt upptagen med andra ord. Men hursom, det har blåst ganska kallt ute ändå så. Vi åkte ju till parken men sen for vi hem igen, kanske lika bra för när vi kom hem hade den varma chokladen runnit ut i hela väskan och så hade den hunnit blöta ner hans älsklingsnalle också. Sicken otur men tur ändå då, att vi beslöt oss att åka hem.

Kommentarer
Postat av: Carola

Nej A-M inte Huff utan Tuff ,du är så söt och fin men det du känner innanför syns inte utanpå fast den som vet så ser att ögonen är själens spegel.Kram!

2011-10-22 @ 21:19:47
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0