THE OLD SHOES

De är snart 31 år gamla, de är knappt nötta, de är i storlek 18 och de har legat i lådan med min dopklänning. Minneslådan. Den min mamma samlade mina små saker i, några grattiskort, en sån där träspatel från ett läkarbesök då jag var 3 år. Min en dopsked. Ja och så dessa små näpna lackskor skor. Sulan ser lite torr ut, men om man vill kan säkert en skomakare ordna även det.
Men vad snällt av henne att spara något litet personligt från den tid jag var baby.





Mina egna första små skor.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nämen gud så söta!

2011-09-15 @ 11:22:15
URL: http://lejonkvinnan.blogspot.com
Postat av: Veronica

Blir nog lite avis. Har ingen sådan liten låda..lite dockkläder finns sparade men inget konkret.

2011-09-15 @ 11:43:59
Postat av: Carola

Samma nummer som min dotters första lackskor som var svarta,ve o fasa när hunden tuggade sönder en rem och jag fixade en ny från en lackväska.Nr.18 var ju hopplöst att få tag i.

Tror du var din mammas lilla lyckosladdis .Underbart att du sätter så stort värde på det hon sparat.Kram.

2011-09-16 @ 16:10:27
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: alexandra

Har oxå ett par lackskor som min mamma sparat åt mig,(34 år) dock ett par vita. Min dotter har använt dom lite, till nästa sommar ska lilltjejen få ha dom. Kul när det kan återanvändas.

2011-09-17 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0