MADRASSEN

Så äntligen, även om den ännu ej behövs med tanke på vintern, så har den kommit till. Madrassen att sitta på i sittvagnen. Ett gammalt påslakan fick agera yttertyg och det rätt bra färgmatchning. Lykke stordiggade sin madrass i vagnen och satt och studsade upp och ner och så sparkade hon lite på den också. Orginalmadrassen fanns ju inte kvar, då de förra ägarna tyckte den blivit för illa medfaren efter 32 år. Här nedan kan man skymta den madrassen med gröna yttertyget. Dock är den bara enklast möjligast sydd nu, för jag gjorde ingen ficka baktill.







Kommentarer
Postat av: Veronica

Vet du, jag trodde först det var en gammal bild på Alvin:) men så läste jag texten.

2012-02-19 @ 12:52:40
Postat av: Anonym

Underbart fin vagn, madrass och tjej!! Tycker också att hon liknar jättemycket på Alvin :-)

Som bebis hade jag exakt det där påslakanet i vaggan, och nu har mina egna barn haft det. Kanonfint mönster och färg :-)

2012-02-19 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0