JAG BEKÄNNER

Jag har något att bekänna.... Julen har fastnat i vårt hem. Ännu hänger det tomtegardiner i fönstren och stakarna lämnar ett mysigt sken om kvällarna. Stakarna är trevliga men tomtegardinen skall ner. Jag kan erkänna att jag lite glömt bort de där med gardinen också, för jag byter ju liksom inte gardiner så ofta ändå. Men den skall ner, det skall den. För jag vill inte ha tomtar i fönstret mer. Jag skall bara hitta en fin kappa att sätta dit först, eller kanske bestämma mig för en snarare.


Och idag har vi töväder ute.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Får väl bli en "medbekännare" då.. ;) Har inte slängt ut granen, och stjärnorna i fönstren står kvar. Började iofs flytta på de få tomtar jag ställde upp, men jag tycker de är så fina och vill inte stuva ner dem än, inte riktigt än..

Kram :)

2012-01-17 @ 15:50:06
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0