FOR SMALL FEETS

Nya gummistövlar har Alvin fått idag. Så glad han blev ändå, med tanke på hur strulig måndagen annars varit. Och på kommande har vi skor också åt honom. Brandos har ju en outlet som man kan fynda fina pjux i. Så där trynade jag runt om kring och fann en par Lacoste skor åt honom. Nu hoppas jag de passar, annars får man väl bara vara omständig och byta. Men jag tror de blir bra. Visserligen är det snörskor, men vi får öva knytning bara eller laga snörningen så man kan dra på dem ändå. I vanliga fall har vi mestadels kardborre. Nu vill jag ha bort snön helt, puts väck!




De som kostat en bit över 60€ kostade nu bara 33 någonting. Ett litet fynd.

Kommentarer
Postat av: tresmågryn

Funkar det att beställa från Brandos till Åland? Eller hamnar du betala dubbel moms?

2012-03-06 @ 04:26:17
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

tresmågryn, man kan bra beställa till Åland så länge du håller dig inom 43 euro. Där gränsen just nu, sen får man chansa om man överstiger det eller beställa olika gånger :-)Men man kan ju göra fina fynd i outleten ju, speciellt om man har barn :-)

2012-03-06 @ 08:35:43
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt Sperens

Söta söta är ni!

2012-03-06 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0