3 ADVENT

Så var det tredje advent. Grått och tråkigt och ingen snö allsför barnen att busa omrking i. Jag hoppas lite iallafallpå lite snö till julafton,men det är kanske bara önsketänkanden. Här har barnen ätit gröt för en stund sedan och leker på. Jag skall sen lägga Alvin i vagnen och pyssla på inne lite med sånt som måste göras bara för att jag inte gjorde något åt det igår.Lova skulle få spela sitt datorspel idag medans jag gör mitt lovade jag henne,hon frågade just. Jag tänkte försöka fixa lite ny bloggdesign snart också. Bara jag skulle hitta min motivation. Jag funderade förut på det där med rullgardinsmenyer osv och jag har inte orkat tänka på det men kanske jag skulle leta fram orken och göra något iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0