DAN FÖRE DAN

Imorgon är det julafton, min store tid, redan. Lova är förväntansfull. Alvin går bara runt och upprepar mantrat tomten.
Idag är det lite snö ute t.om. Kanske,kanske den hålls kvar över julafton men det vet man ju aldrig när det svänger och den försvinner men jag hoppas den är kvar. Idag skall jag handla lite och jag hoppas barnen kan vara med farmor en stund på eftermiddagen efter Alvin har vilat. Jag skall griljera skinka ikväll också. Mums. Julskinka är ju bara  så GOTT.
Vi skall också klä granen ikväll.

Har NI blivit färdiga med allt inför imorgon?
        


Kommentarer
Postat av: Carina

nee e inte klar men det e väl skitsamma för nu e ju julen här ändå :)

God jul till dig o din familj

2008-12-24 @ 00:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0