EYE-Q

Köpte hem Eye-q fiskoljekapslar med jordgubbssmak idag. Lova avskyr dom kan jag säga men bara hon får i sig oljan.
Oljan skall vara bra mot mycket och bl.a är den bra mot barn som är lite väl speedade. Alla hjälper den inte mot överaktivitet men då får dom ändå i sig nyttoämnen. Men om den hjälper är det ju bara positivt. Dyra var dom iallafall.
180 kapslar kostar 45 euro och första 12 veckorna skall man äta 6 kapslar/dag för att efter det bara äta 2. Det för att nästans alla har ett underskott av just omgea-3.
Nå nu blir det en intressant tid att se om de hjälper. Knappast den första tiden men efter ett tag hoppas jag på en tjej med mer lugn och ro i sin busiga kropp. Dessutom är den bra för inlärningsförmågan. Återkommer längre fram till eye-q.
För er intresserade finns mycket info på google om just eye-q och dess positiva egenskaper.
Tydligen är det bara eye-q som är mest positivt omtalad och morEpa.

Kommentarer
Postat av: Ia

Ja mina systersoner fick ta såna förut.. Men vet inte om de hjälpte iof... Ena är 15 år, så han blev mer lat av hormonerna.. asg

2008-12-08 @ 19:51:01
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Erika (Zicas mamma)

Ah, det där låter intressant. Måste berätta sen om det funkar, isf vet jag en tjej till som ska få börja me det... :)

2008-12-08 @ 19:54:56
Postat av: Carina

hmm intreserad av om det hjälper barn med för mycket sprall i brallan, har en här hemma jag med så :D du får se till o berätta!!!

fast synd att de e så dyra, fast de kanske de inte e om de hjälper...

2008-12-08 @ 23:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0