HANDLAT OCH SKALLEBANK

Nu har vi fått handligen avklarad och jag har för minst tredje gången senilat bort att köpa hem balsam.
Lova målar med sina vattenfärger. Hon fick dom av tomten såklart,på avslutningen igår.
Jag har funderat på det här med bloggandet. Jag skriver mest vardagliga ting och det är säkert jättetråkigt i mångas ögon och man får inte så många läsare som om man hade skrivit något mer uppseéndeväckande och provocernade eller ja allt annat än vardagsliv. För hur många bryr sig egentligen om att jag lagar spagetti och köttfärssås till middag kanske för ofta ibland pga fantasibrist och att min dotter föredrar skinksås och glass.
Jag har frågat förr säkert men frågar igen.

                   
              
Vad vill NI läsa om i min blogg?


Jag är inte för att skriva långa inlägg om sex och kärleksliv. Vi har varit ett par i snart 10 år jag och min man och har det så där lagom bra. Varken kanon eller jättedåligt. Vi trivs tillsammans och bråkar ibland över smågrejer. Är trygga till sammans (iallafall är jag det med honom) och litar på varandra. Jag har inte något att delge just om det. Om vi bråkar över något är det inget jag just sätter mig och bloggar om så vilken människa som helst kan läsa om det.
De flesta av de som läser min blogg är säkerligen sådana som känner mig irl.
Jag skulle kunna blogga om massor egentligen om jag tänker efter men vad vågar man skriva idag? Folk tar åt sig för allting nu förtiden om man skriver om något känsligt ämne.
Jag tror jag har ett ämne att skriva om, men jag måste fundera över hur jag skall formulera mig rätt. Det är viktigt för mig. Jag avskyr egentligen missförstånd av snabba ogenomtänka blogginlägg som är råddigt formulerade som är typsikt att man ofta gör på FL . Och så uppstår det gnabb genast. DÄRFÖR mina vänner skriver jag bara tråkiga saker som alla gör alla dagar även om jag skulle kunna skriva om snuskigt sex,trotsiga ungar och knäppa karlar och allt möjligt som bara går att skriva om.
Nu blev det här alldeles för flummigt och långt. Skall börja med middagen nu såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0