KORT OM JULEN

Julafton firade vi hemma, jag min,min man och våra 2 barn med julmat,klappar,gran och tomte. Det var en väldigt massa många paket tomten kom med.
Juldagen åt vi släktmiddag hos svärmor. 3 rätters middag. Jättegott och extremt mätta så avrundade jag och mannen kvällen med filmen Pirates of the Carribean 3. Barnen sov gott precis som vi hoppades på.
Idag på annandagjul så åt vi lite rester från julmiddagen från igår hos svärmor. Så skönt att slippa tänka på matlagning på 2 dagar. Man blir riktigt bortskämd.
Hur var eran jul?








Kommentarer
Postat av: Carina

Samma här, var bara hemma vi tre o käkade, samma på juldagen o idag fick nog julmaten ge vika för lite kyckling...har skinka kvar men man får väl hacka den i småbitar o laga låda på den eller nåt :D

2008-12-26 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0