SANKTA LUCIA

Här sjunger mumintrollen hör jag. Tänkte blogga lite kort innan dagen kör igång helt igen. Mannen for ju och jagade som jag skrev om förut och kommer ikväll. Och Lova kanske åker till farmor. Vi firar inte Lucia så mycket egentligen.Lova hade ingen lust att lussa heller. Jag frågade om hon skulle vara Lucia och då blev hon förskräckt. "Nej,nej ,nej det får farmor vara sa hon" så då blir det lungt.
Vi far nog inte in heller och tittar ikväll,det blir så sent för Alvin för tåget är alltid försenat.

Kommentarer
Postat av: Ia

Fira lucia??? Neee det får vänta några år ;-).. Här hemma ska det banne mig storstädas ordentligt... Vi har lilla julafton här imorgon. Så måste dra en rejäl städning.. Förstår inte hur så liten gosse kan göra såååå stor "skada"...

2008-12-13 @ 09:25:48
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0