TROTSANFALL OCH CHECKA SHOPPING

Lova fick något slags trotsanfall ikväll då vi hade besök av ett par vänner till oss. Lagom till dom for så varvade hon ned och började spela sitt nya datorspel och pärlade lite med sina pärlor hon fått av gästerna.
Jag tyckte självklart det var oerhört pinsamt då hon fick sitt utbrott. Men men... det som inte sänker en det stärker en.
Just nu sitter jag och checkar nätets utbud av olika reor. Kikar på en kanelbulleklänning på Sobea också.
Fast snart styper min man mig,han avskyr kläder. Han kan i all världen inte förstå varför man skall köpa kläder.
Förklara för mig varför man köper barnkläder i mängder så skall jag förklara åt honom.
Jag menar,jag äger inte 16 mössor eller över 40 bodysuits som en mamma på familjeliv gör.
Jag har inte alls den mängden han tror det finns iomed att jag säljer nu och då och gett bort en del gammalt.
Barnkläder är roligt. (Trasiga ,fula sockor är fult)och nu fick jag igen ont i min hals. 
Måste köpa Finrexin imorgon fast jag mår illa av den. Måste kolla på hälsokosten på det där omegagrejen och MÅSTE komma ihåg... ja vad var det nu igen....hämta ut kort om de blir färdiga!
 

Kommentarer
Postat av: Kommando-mamman

Min man menade på fullt allvar att en Po.P-randig, röd, strumpa matchade med en helröd.



Då har han dessutom jobbat med kläder hela sitt vuxna liv och varit butikschef för en klädesbutik i 9 år...

2008-12-07 @ 21:48:44
URL: http://kommandomamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0