TRÖTT PÅ REGNET

Nu är jag trött på riktigt på regnvädret. Tråkigt,tråkigt,råkigt. Hämtade just in Alvin för han sov ute som han alltid gör i princip. Han har inte sovit inne många gånger på 3 månader. Han sover bäst ute i vagnen då han vilar dag. Åkpåsen jag beställde förut har varit suverän och håller mot kyla och vind bra så har vi alltid regnskyddet för till och sen brukar vagnen ställas i lä. Hursomhelst så skulle det vara trevligt att kunna å ut med barnen men det är så fruktansvärt dystert ute. Nu måste man komma på något roligt att göra. Jag tror forfarande på tal om julen, att det blir en snöfattig jul. Inte som när jag var barn och det var drivor med snö.
På tal om roligt,kanske man skulle hänga tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0