BADHUS OCH PIZZA

Idag efter Alvins vila bestämde vi oss för att åka och bada i badhuset. Vi for till Mariebad. Jag,Lova och Alvin. Vi badade en timma och bubblade i bubbelpoolen och bastade. I omklädningsrummet berömde en kvinna mig för att vara duktig som kom dit ensam med två små barn. Dom var ju så lugna och fina och jag måste faktiskt erkänna att det gick riktigt bra att ara själv med dom. Lova som är lite större har ju en tendens att bli busig men idag gick det bra. Efter badningen så for vi och delade på en stor Vezuvio och åt glass till efterrätt.
Nu myser barnen med pappa och jag varvar ned här en stund. Snart skall dom små ändå i säng. Och imorgon måste jag och köpa cocacola och apelsinjuice. Jag är nån slags stor konsument av dessa två drycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0