EX PÅ BESÖK

Ikväll kom mitt ex på besök. Många kanske blir förvånade och undrar vad jag gör med mitt ex hemma hos mig. Han kollade på min USBport en sväng och pratade lite. Mitt ex är något som är passé och over sedan 9 år. Ja mer än 9 år. Vi är bara bra vänner fast vi träffas sällan nuförtiden. Min man bryr sig inte. Hej hej sa han bara när han kom hem och hittade mitt ex hemma hos oss.
Jag tillgade förresten dom där kycklingfileérna sedan. Fyllde dom med italienska ötersfärskost, och kokade ris och currysås till.Helt bra blev det.
Jag har också lyckats H&Mshoppa lite. Mest åt mig denna gång. Mysbyxor,pyjamas,topar bl.a
Och ja just det. Adlibris var det! Nu poffar jag iväg dit.

Kommentarer
Postat av: B

Skönt att ni kommer överens iallafall! Håller alla tummar för att jag och mitt (nyblivna) ex ska kunna ha en fungerande vänskapsrelation vi med.

2008-11-12 @ 21:43:13
URL: http://telefonsladd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0