MITTEN AV VECKAN

Nu är det redan onsdag. Jag tycker dagarna bara rusar fram ibland lite långsamt men oftast riktigt fort. På fredag skall vi till sjukhuset en sväng och så är det ju helg och min man far väl och jagar kan jag tänka mig och sedan är det ny vecka. Jamen det är nästan sant iallafall. Våra dagar är egentligen ganska lika varandra men det känns tryggt det med.
Jag kollade nyss vart mitt Ellos paket befann sig och såg att det låg registrerat på posten så imorgn är det nog i mariehamn så får jag det någongång på fredag kanske. ÅH,jag vill ha nya skorna nu... Mina gympadojor börjar kännas kalla + att det kommer en kofta också som är välbehövlig nu och 2 bh som var superbilliga. 9.90€ för 2 på rea. Får se hur bra dom är bara.
Nu frukost åt oss alla.

Kommentarer
Postat av: Ia

Ja jag började frysa om fötterna med gympapjuksen så är väldans glad över mina ordentliga vinterskor nu... s

tycker veckan går lite segt ändå.. Eller kanske inte.. Hihi

2008-11-19 @ 10:15:24
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0