PRESENTKORT

Igår på min födelsedag fick jag en present med tanke bakom. Min man hade köpt ett presentkort åt mig så jag får gå på SPA. Det räcker till några behandlingar och nu får jag gå dit när jag vill utan barn och man.Vad sägs om att sitta i ett bubblande arombad och få dricka fruktdrinkar och äta fruktfat och sedan få arommassage i 25 minuter? Jag tycker det låter trevligt iallafall.
Min födelsedag igårkväll var helt bra. Tårta i stora lass och middag som bestod av vitlöksgratäng,grisinnerfilé och cafe de parissmör och en baguette med örtsmör i.
Idag kommer en kompis hit och snackar en stund. Hon som genomgått IVF. Tyvärr verkar det inte tagit sig nu heller för dom eftersom blodprovet visade negativt. Vi får se hur det går nu då för dom. Hon hade hört att 3-4 IVF sen tycker dom man inte skall göra fler. Och detta var deras andra isåfall. Tycker synd om dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0