SÖNDAG OCH PRESENTTÄNK

Så var det söndag igen. Idag blir det en vara hemma dag tror jag. Vika tvätt,hänga tvätt och småplocka lite.
Pappan i huset är på jakt idag. Så det är bara jag och barnen hemma. Just nu tittar dom på barnkanalen och har avslutat sen helgfrukost. Nu har jag Lovas julklappar och 5 årspresenter så gott som klara. Märkligt vad fort det stiger i pris. ju äldre dom blir ju dyrare saker blir det. Men nu har jag lyckats tänka till ganska bra i år.Tror jag.

För hur mycket köper ni julklappar åt barnen och vad har ni köpt i år?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hitta hit via FL... Vi köper för ca 1000:- men då har vi bara ett barn än och det blir bara 1 leksak och sen nyttogrejer eller pengar på kontot. Vi har oxå sagt till farmor/farfar och mormor/morfar att det är 1 leksak som gäller...

2008-11-23 @ 11:09:55
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Carina

ah har börjat läsa här inne oxå :)

det varierar försöker mest köpa nödvändigheter, men pappa i huset vill ju stå för det roliga så leksaker blir det ju oxå..har ingen egentligen summa

2008-11-26 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0