REGNJACKA OCH NY MSN

Jag har ikväll beställt en ny regnjacka åt min son. Han har ingen och jag snubblade över en fin med Tomas tåget och han är ju så mycket för bilar och sånt så han blir säkert glad när han får se den här.
Dessutom syns han i den och har ju redan röda regnbyxor efter Lova samt sina regnbågsrandiga Molostövlar.



                                              Bild lånad från Pompox


Och sen har jag bytt msn och uppgraderat den. Har sållat bland vännerna och "vännerna" i den. De som jag pratar en stund med några gånger i veckan - dagligen har kommit med till nya msn. Ni som inte har fått den behöver inte fråga för antagligen vill jag inte ge den åt er annars hade jag gjort det. Dock har jag ännu inte hunnit lagt in alla nya då jag har haft en hel del annat att göra idag. (Med 73 kontakter i msn så finns det att gå igenom för alla vill jag inte ha med.)
Jag funderar även på om jag skall byta bloggportal till någon annan men då försvinner allt det gamla jag skrivit här iom att jag inte har en egen domän att ta med den till. Dessutom tycker jag mig läst att det kostar att ta med den från Blogg.till en egen. Finns ju reklamfria bloggar. Inte för att den lilla reklamen som dyker upp stör mig men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0