TUSANS TUSANS

Ja man kan lungt känna så när man tycker man städar hela tiden och inte riktigt hittar nån ände på allt. Egentligen HATAR jag att städa men man måste. har lyckats få undan disken också nu medans Alvin sover men han vaknar nog igen snart.Han sover ju runt 1-2 timmar såhär på dagen.
Skall passa på att hänga tvätten också och börja reda upp wc, blir väl storhandla sen med maken ikväll eller imorgon.Jag hoppas få det gjort nu ikväll så kan jag bara tänka på att fixa gravarna imorgon sedan.
Kom igen nu ni som städar ge mig era städtips, sådana får man aldrig för många av. När man bor lite mindre också som oss så blir det så fort att man märker av all oreda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0