UPPDATERAR

Just nu håller jag på uppdaterar bloggen helt och hållet. Inte helt ovanligt för mig men nu tänkte jag ta tag i den ordentligt med hur den skall se ut osv.
Idag skiner solen också så det är en jättefin söndag ute. Jag skall lägga sonen i vagnen strax och sedan skall jag kanske sätta mig här en stund och så skall jag också diska lite, När sonen vaknat måste jag och handla min obligatoriska cocacola.Jag är inne i en colaperiod.
Jag skall också sortera bland foton. Fota lite till och sånt där smått och gått. Kanske jag borde lära mig dricka det där nya omtalade teet jag köpte hem. Chai-te jag testade det som chailatte och det var lite annorlunda måste jag säga.Jag har inte bestämt mig helt för om jag tycker om det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0